30 sierpnia 2010

Konkurs na najlepszą parodię

Mam humor na parodie więc ogłaszam konkurs na parodię mojego opowiadania.
Może być to albo nagrane i wrzucone na YouTube.com albo napisane w formie pisemnej.
Możecie zrobić parodię całego opowiadnia albo jednego rozdziału.
Ma być śmieszne i to bardzo.
Orginalne teksty miło widziane.
Czas macie do 5.09 (niedziela).
Nagrodą jest 25 sd polecenie czego tam chcecie.
Przewidzine wyróżnienie albo nawet dwa 5 sd i polecenie czego tam chcecie.
Prace wysyłajcie na mój emali emcioszek@gmail.com
Miłego parodiowania :*
PS: Jeśli chcecie filmik a nie macie aktorów to polecam skarpetki ^^
Brakuje kilku komentarzy pod rozdziałem a mam już napisany.
Buuzia :*

2 komentarze:

its natalia pisze...

dobree ;D
chyba się skuszę :D
już dawno miałam ochotę nagrać jakiś idiotyczny filmik xdd
a teraz jest okazja xdd
a jak mi się nie uda to napiszę ;))

olacola pisze...

Nie mam talentu.........