01 sierpnia 2010

Pierwszy wywiad z Szarą!

Dziś zamiast rozdziału dodam wywiad z Karoliną ( Szara). Chyba będzie ciekawsze niż następny rozdział.
-Który z bohaterów twojego opowiadania jest podobny do ciebie w kwestii charakteru?
Trudne pytanie. Myślę że każdy ma w sobie coś ze mnie.
-Ulubiony bohater?
Justin <33 
-Ulubiony rozdział?
Lubię każdy. :D
-Co jest dla ciebie inspiracją? 
Niekończącę się bezsensowne amerykańskie opery mydlane (np. Moda na sukces) i życie realne.
-Czy spodziewałaś się zaczynając bloga , że będziesz miała tylu fanów i czytelników?
Wcale.
Masz ulubionych czytelników? 
Mam kilku których naprawę lubię ale nie zdradzę których.
-Ile rozdziałów planujesz dla 2 części?
Sama nie wiem w ilu ujmę to co planuje. Ale myślę że do 50 dojdę.
-Jaka by była twoja reakcja gdybyś dowiedziała się , że JB czyta twoje opowiadanie?
Najpierw połączenie "wioche dance" i "szału macicy". Czyli było by źle... naprawdę źle. Być może psychiatryk... hahah Z tym psychiatrykiem to żart. Była bym szczęśliwa . < 3
-Co byś zrobiła gdybyś spotkała Jasmine V?
Nie lubię jej. Jej ryj mnie po prostu wkurwia... Z tego powodu też rozmyślam nad zmianą grafiki na same zdj JB... Ale wypada. Wracając do pytania są dwie opcje.
1) Ominęła szerokim łukiem
2) Krzywdę jej osobie.
-A gdybyś spotkała JB?
Spróbowała bym zachować spokój żeby nie wziął mnie za kolejną psycho-fankę która ma na jego punkcie obsesje. Ogarnęła bym twarz i się uśmiechnęła, podeszła po czym poprosiła o autograf i zamieniła kilka zdań.
-Dzięki za wywiad :*
***
Podoba się?  Mam nadzieję , że pytania były choć trochę orginalne. Następny rozdział jutro. 
Buziaki :**
Komentować :)






2 komentarze:

Claudia-x3 pisze...

ba , że fajne :))

te reakcje mnie powaliły ^^ [ szał macicy ]

Cranberry . pisze...

Nie cierpię wywiadów przez moją kochaną panią od polskiego ;/
Pozdrawiam panią T. !! xd

Ale ten był naprawdę fajny. Strasznie podobały mi się niektóre reakcje Szarej ;)